ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور بازدید سرزده شهرآرا از مراکز تجاری قدیمی مشهد که خطر حریق و حادثه در کمین آنهاست هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت)
سرخط خبرها

گفتگو با آتش نشان مشهدی که از حادثه ریزش آوار در آتش سوزی جاده کلات جان سالم به در برد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۷۵۷۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
  • ۱
گفتگو با آتش نشان مشهدی که از حادثه ریزش آوار در آتش سوزی جاده کلات جان سالم به در برد + فیلم
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از آتش نشانان مشهدی در پی اطفای حریق یک کارگاه چوب‌بُری در جاده کلات و پس از ریزش ناگهانی ساختمان، موفق شد خود را نجات دهد و هم اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ساعت۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۱۳مهرماه، گزارش یک حریق بزرگ کارگاهی در ابتدای جاده کلات به ایستگاه۲۹ خواجه ربیع سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد مخابره شد و نیروهای این ایستگاه بلافاصله برای اطفای حریق به منطقه اعزام شدند.

تعداد بازدید : 1033

آتش‌سوزی در کارگاهی دو طبقه رخ داده بود و هر لحظه آتش بیشتری به جان وسایل داخل کارگاه می‌افتاد و باید هرچه زودتر این آتش عظیم خاموش می‌شد. سعید ابراهیم‌پور، آتش نشانی بود که در همان دقایق ابتدایی مأموریت، کار فرونشاندن آتش را آغاز کرد.

روایت سعید ابراهیم‌پور، آتش‌نشان ایستگاه ۲۹ خواجه‌ربیع مشهد از شعله‌های خشمگین آتش در گفت‌وگو با شهرآرانیوز چنین است: به محض حضور در منطقه برای خاموش کردن آتش دست به کار شدم. هنوز چند دقیقه‌ای از شروع اطفای حریق سپری نشده بود که ناگهان دیوار ورودی کارگاه به شکلی انفجار مانند روی سر من فرو ریخت.

وی ادامه داد: من بلافاصله خود را کنار کشیدم و فقط آسیبی سطحی‌ از ناحیه پا دیدم. با این حال و تا آمدن نیرو‌های کمکی و پشتیبان از ایستگاه طبرسی، حدود ۲۰دقیقه با همان مصدومیت به کار خود ادامه دادم تا اینکه با ورود تیم‌های پشتیبان، همکارانم من را عقب کشیدند.

این آتش‌نشان مشهدی در مورد لحظه انفجار توضیح می‌دهد: در ویدیویی که شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند این‌طور دیده می‌شود که انفجاری رخ داده است، اما در واقع چنین نبود. آتشی که درون کارگاه شعله‌ور بود، هر دو سقف این کارگاه را در بر گرفته بود و با توجه به عمق ۱۰۰متری کارگاه و وجود وسایلی چون چوب، ابر و بشکه‌های ۲۲۰ لیتری «تینر»، سقف کارگاه فرو پاشید و حریق را به بیرون هُل داد و دیوار نمای ساختمان کارگاه روی سر من فرو ریخت.

ابراهیم‌پور یادآور شد: اطفای کامل این حریق تا ساعت ۱۸ همان روز ادامه یافت. من از ناحیه پا دچار آسیب شدم و پای مصدومم را با آتل بسته‌ام. همچنین خراش‌هایی جزئی روی دست‌ها و پا‌های من وجود دارد که با استراحت در منزل، اکنون شرایط بهتری دارم و از فردا به محل کار خود باز خواهم گشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
دمت گرم شیر مرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->